GRAVACIÓ DEL PLE MUNICIPAL NOVEMBRE 2019

INFORMACIÓ DEL GRUP MUNICIPAL:
Gravació del Ple municipal celebrat a Quart de Poblet 26 de novembre.
Breu resum:
– Un any més moció aprovada per unanimitat per la Eliminació de la Violència Contra les Dones. Confiem que en el futur el nostre Consistori continue lliure de partits polítics que neguen la violència de gènere.
– Compromís presenta una moció per la instal·lació de banys públics. Malgrat comptar amb el suport de la resta de partits de l’oposició el PSOE, amb la seua majoria absoluta, impedix la seua aprovació. Però ens convida a deixar-la damunt de la taula. Per tant, tenim el seu compromís d’estudiar la moció i vetllarem perquè no quede en paper mullat i es puga disfrutar en un futur pròxim de parcs infantils adequadament equipats.
– Es dona compte de diferents temes econòmics, el més important referent a la gestió de la piscina d’estiu que segons l’equip de govern dona beneficis… Prenem nota.
____________________________________________________________________

INFORMACIÓN DEL GRUPO MUNICIPAL:
Grabación del Pleno municipal celebrado en Quart de Poblet 26 de noviembre.
Breve resumen:
– Un año más moción aprobada por unanimidad por la Eliminación de la Violencia Contra las Mujeres. Confiamos en que en el futuro nuestro Consistorio continúe libre de partidos políticos que cuestionan la violencia de género.
– Compromís presenta una moción para la instalación de baños públicos. A pesar de contar con el apoyo del resto de partidos de la oposición el PSOE, con su mayoría absoluta, impide su aprobación. Pero nos invita a dejarla encima de la mesa. Por lo tanto, tenemos su compromiso de estudiar la moción y velaremos para que no quede en papel mojado y se pueda disfrutar en un futuro próximo de parques infantiles adecuadamente equipados.
– Se da cuenta de diferentes temas económicos, el más importante referente a la gestión de la piscina de verano que según el equipo de gobierno da beneficios… Tomamos nota.