En el passat Ple de gener el PSOE, amb la seua majoria absoluta, rebutjà la necessitat d’una auditoria al servei del fem. El Grup Municipal Compromís, per tal de poder complir amb la seua funció ha requerit a l’equip de govern els darrers informes mensuals als quals està obligada la concessionària així com la relació detallada dels baldeos de carrers i contenidors, en els termes en què es recull al PLEC DE PRESCRIPCIONS TÈCNIQUES.

Obligació d’informe mensual.

 

 

 

 

 

Encara estem esperant resposta. No entenem com poden tardar tant a facilitar-nos uns informes de desembre i gener passats. Com estan controlant el grau de compliment del contracte? És aquesta la transparència cristal·lina a la qual es referix constantment l’equip de govern?

Freqüència de baldeos.

 

 

 

 

 

 

 

Igualment hem sol·licitat detall de les factures de 2019 emeses a banda del contracte a la mateixa Societat d’Agricultores de la Vega de València. Seguim demanant i seguim informant.


A vueltas con la basura.

En el pasado Pleno de enero el PSOE, con su mayoría absoluta, rechazó la necesidad de una auditoría del servicio de basuras. El Grup Municipal Compromís, para poder cumplir con su función ha requerido al equipo de gobierno los últimos informes mensuales a los que está obligada la concesionaria así como la relación detallada de los baldeos de calles y contenedores, en los términos en que se recoge en el PLIEGO DE PRESCRIPCIONES TÉCNICAS.

Todavía estamos esperando respuesta. No entendemos cómo pueden tardar tanto en facilitarnos unos informes de diciembre y enero pasados. ¿Cómo están controlando el grado de cumplimiento del contrato? ¿Es esta la transparencia cristalina a la que se refiere constantemente el equipo de gobierno? Igualmente, hemos solicitado detalle de las facturas de 2019 emitidas fuera de contrato a la misma Sociedad de Agricultoras de la Vega de València. Seguimos pidiendo y seguimos informando.