Una setmana més hem registrat un Prec a l’Ajuntament perquè es reparen els contenidors de pedal que hem trobat trencats aquest cap de setmana.

També estem demanant els informes mensuals a què està obligada l’empresa on es detallen les reparacions i actuacions realitzades. En aquests informes trobem de forma repetida l’expressió “Pedales rotos. Es lo normal por el uso”. A Compromís no ens sembla gens normal.

Després de tants mesos amb un problema repetit és inqüestionable que el model de contenidor de pedal escollit per a Quart de Poblet ha estat una mala decisió, un mal negoci.

Deixant a banda el vandalisme i els comportaments incívics, ens preguntem: Per què es va triar aquest model concret de contenidor? En quins altres pobles estan patint aquest model? Estan tenint les mateixes incidències? Quant hauran tardat a substituir-los per altre model millor? Quant tardarà l’equip de govern en reconéixer l’error i prendre les mesures necessàries?


Una semana más hemos registrado un Ruego en el Ayuntamiento para que se reparen los contenedores de pedal que hemos encontrado rotos este fin de semana.

También estamos pidiendo los informes mensuales a los que está obligada la empresa donde se detallan las reparaciones y actuaciones realizadas. En estos informes encontramos de forma repetida la expresión “Pedales rotos. Es lo normal por el uso”. En Compromís no nos parece nada normal.

Después de tantos meses con un problema repetido es incuestionable que el modelo de contenedor de pedal escogido para Quart de Poblet ha sido una mala decisión, un mal negocio.

Dejando de lado el vandalismo y los comportamientos incívicos, nos preguntamos: Por qué se eligió este modelo concreto de contenedor? En qué otros pueblos sufren este modelo? Están teniendo las mismas incidencias? Cuánto habrán tardado en sustituirlos por otro modelo mejor? Cuánto tardará el equipo de gobierno en reconocer su error y tomar las medidas necesarias?