Compromís Quart i Mislata mostren la seua satisfacció per les actuacions de millora d’accesibilitat entre el pont de Mislata i Quart.

Degut la demanda ciutadania, a la reivindicació social històrica dels col·lectius veïnals i de les persones amb diversitat funcional que demanaven adequar el tram entre Mislata i Quart de Poblet per al transit peatonal i amb bicicleta. Compromís per Mislata i Compromís Quart de Poblet es ficaren a treballar i presentaren una sol·licitut conjunta als Ajuntaments de Quart de Poblet i Mislata per a posteriorment fer un prec en el ple.

L’aportació de Compromís Quart de Poblet i Mislata, unit a la voluntat política del govern municipal de Quart de Poblet i el suport de la Conselleria han aconseguit donar solució a una demanda veïnal necessària perquè l’accés entre Quart de Poblet i Mislata siga 80% accessible per a vianants i bicicletes. Diguem 80% pel fet que encara queda per gestionar el tram que va paral·lel a la façana de l’Hospital Militar.

“Per això des del dos col·lectius continuarem treballant per fer més fàcil el dia a dia del nostre veinat, com eliminar aquesta barrera que feia que dos poblacions tan pròximes tingueren una conexió pròpia de altres temps.” han comentat els portaveus de Compromís.

Els portavues de Compromís a Mislata i Quart: Javier Gil i Xavi Torres.