Hui divendres 2 de Desembre tindrà lloc un ple extraordinari de l’Ajuntament de Quart de Poblet per aprovar els pressupostos per a l’any 2017.
De cara a millorar aquests pressupostos des de Compromís Quart es va començar fa setmanes un procés per recollir propostes de la ciutadania per fer modificacions a aquests pressupostos.
S’han recollit prop de mig centenar de propostes que s’han agrupat en 25 esmenes. “Un dels pilars bàsics del programa electoral de Compromís Quart era el d’obrir nous espais a la participació dels ciutadans. El fet de treballar sobre els pressupostos de forma participada hauria de ser una constant a qualsevol govern de progrés” Manifesta el portaveu de la formació valencianista a Quart, Xavier Torres.
Entre les esmenes destaquen, una bateria de propostes per a increment de la despesa de les partides que més afecten a les persones (major suport a famílies amb menys ingressos, incremento ajudes al transport a estudiants, major esforç lluita contra desocupació), millorar el benestar animal en el municipi (millora zones oci animals, campanyes de sensibilització, esterilització…) i més partides de foment de la cultura en l’àmbit municipal (incremento obertura Biblioteca Municipal, promoció del valencià, etc.)
D’altra banda, destaquen també algunes propostes de reducció de despesa, que tenen a veure amb reducció de salaris de representants públics o despeses en publicitat.

Hoy viernes 2 de Diciembre tendrá lugar un pleno extraordinario del Ayuntamiento de Quart de Poblet para aprobar los presupuestos para el año 2017.
De cara a mejorar estos presupuestos desde Compromís Quart se comenzó hace semanas un proceso para recoger propuestas de la ciudadanía para hacer modificaciones a estos presupuestos.
Se han recogido cerca de medio centenar de propuestas que se han agrupado en 25 enmiendas. “Uno de los pilares básicos del programa electoral de Compromís Quart era el de abrir nuevos espacios a la participación de los ciudadanos. El trabajar sobre los presupuestos de forma participada debería de ser una constante en cualquier gobierno de progreso” Manifiesta el portavoz de la formación valencianista en Quart, Xavier Torres.
Entre las enmiendas destacan, una batería de propuestas para incremento del gasto de las partidas que más afectan a las personas (mayor apoyo a familias con menos ingresos, incremento ayudas al transporte a estudiantes, mayor esfuerzo lucha contra desempleo) , mejorar el bienestar animal en el municipio (mejora zonas ocio animales, campañas de sensibilización, esterilización…) y más partidas de fomento de la cultura a nivel municipal (incremento apertura Biblioteca Municipal, promoción del valenciano, etc..)
Por otro lado, destacan también algunas propuestas de reducción de gasto, que tienen que ver con reducción de salarios de representantes públicos o gastos en publicidad.