Amb un suport del 94,66% dels vots emesos (124), la llista liderada per Rosa Maria García ha sigut ratificada per les persones inscrites al procés de primàries de Quart de Poblet.

Rosa Mª encapçala una llista que incorpora a totes les persones que es van presentar al procés de primàries obertes celebrat per la formació valencianista a Quart de Poblet donant com a resultat un equip, amb experiència, molt il·lusionat i divers, amb gent jove compromesa, per a apostar per un canvi a Quart de Poblet.

L’ordre de la llista va ser consensuat entre totes les persones que la integraven a petició del col·lectiu local.

Aquest acord posa en valor el diàleg, la suma i la cooperació que forma part de la identitat de la gent de Compromís Quart de Poblet.
La llista que va ser ratificada amb un 94,66% de suports la formen: Rosa Maria García, LluísMi Campos, Celia Suárez, Guillermo López, Rafa Coll, Lum Campos, Juan Andrés Cantero i Vicent Sancho.