Compromís per Quart ha organitzat juntament amb altres entitats culturals del poble, en concret les associacions ‘El Mussol’ i ‘L’Estornell’ una setmana cultural a Quart de Poblet per commemorar la diada del 25 d’abril.

Els actes començaran el dilluns dia 23 amb la presentació de l’obra La veu de la memòria. Pep Gimeno Botifarra, d’Antoni Martínez, i finalitzarà el divendres 27 amb un taller de balls tradicionals valencians i un sopar en faixa de germanor.

Us deixem a continuació el programa complet:

La intenció de Compromís i la resta d’associacions ha estat la de convocar una sèrie d’actes culturals que porten a Quart de Poblet la cultura i tradicions pròpies dels valencians i omplir així un buit ben gran que no es té en compte des dels organismes oficials: el de la cultura valenciana i en valencià.

L’objectiu és que aquesta siga només la primera conocatòria i que a la llarga s’hi sumen tantes associacions culturals locals com siga possible.

De moment, gaudirem amb la primera. Per moltes més!